Man kan undra

Ibland undrar jag över hur vissa människor fungerar.

Varför kan man inte svara när folk skriver till en på msn. Och är det så att man inte längre vill ha kontakt med dem kan man då inte vara ärlig och säga det. Än värre är det när man ställt frågan rakt ut till dem och de inte ens då behagar att svara. Jag menar hör det inte till att kunna vara lite ärligt och säga vad man tycker och tänker när man är 27 år gammal. Nåja nu vet jag ju att vissa personer är mognare än andra men hallå man kan väl försöka även om det är jobbigt.

Nåja vi får väl se om jag får mitt besked imorgon eller om det är så att personen ifråga hoppas på att jag bara ska sluta skriva. Tråkigt att jag inte är en sådan person utan att jag faktiskt vill ha klara besked och orsaker.

Fast när jag tänker efter så har ju personen ifråga betett sig likadant tidigare.

Jaja det återstår att se vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0