Äntligen tillbaks

Igår morse 06.20 ringde min mamma och sa att de sett min katt hos grannen, men att hon sprungit iväg och gömt sig. Alltså fanns det inget annat att göra än att efter jobbet sätta sig i bilen och åka upp till Ed för att leta. Var uppe 18.30 och sprang runt ute och letade i två timmar. Hade även med mig mitt ex upp. När klockan var 21 så gav vi upp och satte oss i bilen och åkte ner mot Gbg igen. Efter 30 min ringer mamma och säger att katten är under grannens altan så då var det bara att vända. När vi kom hem till mina föräldrar igen så hade de fått tag i min katt. Pappa hade krupit in under grannens hus och hämtat henne. Så kl 22 packade vi in katten i bilen och gav oss iväg till Gbg. Var nere strax efter midnatt och jag var då grymt trött. Trött är jag dessutom fortfarande efter inte fullt 6 timmars sömn i natt. Får nog lägga mig och vila lite för jag känner av en betynnande huvudvärk. Dessutom vill jag vara pigg imorgon för då ska jag jobba 07.30 till 18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0