Alltid dessa beslut

Nu tycker jag det räcker med att ta svåra beslut. Idag blev jag uppringd angående min utbildning. Jag fick en timma på mig att bestämma om jag ville gå utbildningen eller inte. Hallåååå en timma.

Fick ringa upp min chef för att fråga om han trodde på en förlängning efter januari vilket han gjorde. Så efter att ha kommit underfund med att jag inte kan betala mina räkningar på studiebidrag och lån och även kommit fram till att jag varken kommer lyckas hitta bostad eller kunna sluta jobbet tillräckligt snabbt så fick jag tacka nej. Hon försod min ekonomiska situation och sa att jag var välkommen att söka igen nästa år och att jag då skulle ange att jag blivit erbjuden en plats. Så kanske har man lite förtur då.

15 januari började utbildningen. Nu hoppas jag verkligen inte att jag blir av med jobbet siste januari för då blir jag inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0