Nu börjar denna veckans planer smidas

Ja nu ska jag börja fylla denna veckan med aktiviteter. Idag hoppas jag att Patrik kommer hit, men det blir nog antagligen inte så då han skulle träna och eventuellt gå på någon lägenhetsvisning. Imorgon blir det att jobba i Kungsbacka för att sen åka till kontoret på hisingen där vi ska flytta om och byta platser så man får väl räkna med 2-3 timmars övertid imorgon. Senare i veckan alltså onsdag eller torsdag ska jag bjuda hit Elly på middag och visning av min lägenhet. Den andra dagen ska jag försöka boka in en fika med Chadi och på fredag blir det afterwork. Enda tråkiga är att jag har 18-tjänsten på fredag. Hade helst slutat 16 då. Så veckan ser fullspäckad ut. På lördag ska jag bara sova. Dels för att jag behöver det och dels för att jag nog kommer vara seg efter fredagens afterwork. Söndag blir väl att tvätta och göra iordning allt annat inför nästa veckas jobb....Ja det ser inte ut att vara många luckor i schemat....trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0