Mycket resande har det blivit

I torsdags var jag i ljungskile och hjälpte min kompis. Var ju tänkt att jag skulle sova över hos henne men pga vissa orsaker så blev det inte så utan jag fick åka ner till Gbg på kvällen och var hemma vid midnatt. Sen blev det upp till jobbet och jobba halvdag igen för att sen åka upp till ljungskile igen och hjälpa till. Var kvar där till kl 21.30 igår då jag fortsatte upp till Ed och mina föräldrar. Var mkt trött när jag kom hem, men det är väl inte så konstigt med så lite sömt och så mkt flängande. Min kompis var iaf mkt tacksam över att jag hjälpt henne. För mig är det dock en självklarhet och jag kommer ringa henne under helgen och kolla så allt är fortsatt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0