Fullt upp i veckan

Denna veckan har jag fullt upp. Idag blev det Ljungskile imorgon ska jag hälsa på Elly i hennes nya lägenhet, onsdag och torsdag ska jag städa upp i röran här hemma som uppkom iom flytten i helgen och på fredag kommer päronen ner för att hjälpa mig att shoppa lite möbler i helgen. Dessutom ska jag ju självklart jobba också. Till nästa vecka har jag även bestämt med en gammal kompis som jag gick en utbildning med för många många år sen att vi ska ta en fika. Ska bli mkt trevligt för förutom samtalet på msn idag så har jag nog inte talat med honom på några år. Alltid trevligt att träffas då. Men nu är det dags för sängen om jag ska orka upp imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0