Besöket hos Martina

Efter jobbet åkte jag hem och packade ihop det jag skulle ha med mig till Ljungskile. Sen åkte jag och hämtade upp Patrik då han skulle åka med upp till sina föräldrar. Blev en liten omväg för mig, men vad gör väl det. Det är alltid trevligt att ha resesällskap. Var uppe hos Martina vid 20-tiden så jag fick vänta på henne en timma innan hon slutade jobbet. När vi kom hem till henne hjälpte jag henne in med hästarna och efter det lagade vi lite mat. Idag satt vi och kollade lite gamla skolkataloger vilket alltid är lite roligt. Blev inte kvar där så länge då hon skulle till sina föräldrar. Dock trevligt att träffa henne denna helgen med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0