Vad jag gjort sen senast

Ja det har inte blivit så många inlägg det senaste, men jag har heller inte suttit särskilt mkt vid datorn. Har varit hos Mattias en hel del och hjälpt honom att packa upp. Var hos honom hela helgen förutom att vi sov hos mig. Åkte hem i söndags kväll då Susanne hämtade mig. När vi skulle försöka fixa till så hon kunde sova i sin säng höll vi på (eller snarare jag) att riva allt som var. Susanne skulle flytta på en karton varav hon höll på att välta en masonitskiva som riskerade att åka in i en tavla. Jag kastade mig därför för att fånga skivan och lyckades i samma veva välda min cdhylla som stod där så Susanne fick kasta sig efter den. Det hela slutade med att allt i hyllan åkte ut på golvet, jag och susanne låg och gapskrattade på golvet så tårarna rann och det tog säkert 5 min för oss att lyckas ställa hyllan upp igen. I måndags bakade jag och Susanne julgodis. Vissa saker blev bra andra mindre bra, men där skyller jag på recepten. Vi gör ju helt klart inte fel. I tisdags åkte jag till Mattias igen och idag alltså hit upp. Självklart har jag ju dessutom jobbat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0