Samtal med Mattias

Kvällens samtal med Mattias har varit intressant. Han sa att han skulle byta livsstil och ta med mig och barnen på söndagsutflykter och så ville han att vi skulle sitta hemma och lyssna på radio och att jag skulle sticka under tiden. Han är väldigt inspirerad av 50-talet den mannen. Sen är det ju rätt roligt att han redan målat upp en bild över vår familj när vi inte ens har kommit fram till om vi ens har ett förhållande. Jag vet inte hur seriös han är om han ser en framtid med mig eller vad han vill. Det är väl sånt jag får ägna mig åt att lista ut framöver. Det är iaf alltid lika intressant att prata med honom. En sak vet jag dock sen i somras och det är att han efter att ha skaffat flickvän vill ha barn efter typ ett år. Det var iaf vad han sa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0