God Jul

Ja då var det julafton. Den firades hos mina föräldrar tillsammans med brorsan och hans tjej. Blev mycket god mat och lite julklappsutdelning. Kändes skönt att inte få allt för många prylar. Det svämmar ju redan över hemma. Nu har jag lämnat mina föräldrar och åkt tillbaks till min brors hus där jag bor medans jag är här i Dalsland och hälsar på. Han och hans tjej är hos hennes föräldrar just nu och jag ska åka dit och hämta dem lite senare. De sa att jag gärna fick komma, men jag känner att det är gott att vara själv en stund. Jag gillar min familj, men det är skönt att få vara själv en stund med. Är ju vad med det, så det känns bra att få komma ifrån en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0