En helg utan dator

Det är vad jag har haft nu. Var ju på julbord i fredags med jobbet. Det var väldigt trevligt och maten var väldigt god. Var där till 23 tiden, sen begav jag mig till Lunden och Mattias lägenhet. Det är väldigt fin och mysig och det kommer nog bli jättebra där när allt är iordning. I lördags åkte jag ner till nordstan med Mattias och väntade där på brorsan och hans tjej. Vi gick runt och letade lite julklappar och sånt. Efter att ha gått runt och knött med folk där så hämtade Mattias upp mig så begav vi oss till Linne där han kollade i lite secondhand butiker och så käkade vi på en thairestarurant. På kvällen låg vi bara och kollade på TV och hade det skönt. Idag åkte jag hem vid 13 tiden och ska snart köra ner till stan med Johannas packning och så ska vi kolla upp vart Tony ska på utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0