Annandagen

är det idag och jag är tillbaks nere i Göteborg igen. Bestämde mig för att åka igår då det var ett jäkla snöoväder och jag var rädd att det skulle bli ännu värre till idag. Det tog lite drygt 2,5 timma att köra ner då det inte gick att köra så snabbt. Låg t o m i 40km/h stora delar av sträckan. Runt stenungsund så började snön försvinna och det regnade, men när jag kom ner till gbg så hade det börjat snöa igen. På väg 172 så passerade jag även två bilar som låg i diket. Dock kändes det skönt att komma ner och jag har hört att det idag ligger 40cm snö i Ed så det hade ju inte varit någon höjdare att köra i det häller. Nu hoppas jag bara på att Mattias ska komma hem idag med så att jag får träffa honom, men nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag kan få tag i något på rean som jag kan ha på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0