Skön helg

I lördags åkte jag till Susannes stuga som ligger mellan Uddevalla och Orust. Var riktigt skönt att komma dig. Det var riktigt lugnt och skönt och jag kände att jag kom bort från alla måsten. Vi käkade middag, drack lite vin, kollade på film och pratade massor. På söndagen tog vi en promenad ner till havet och satt och njöt av utsikten medan vi satt och pratade på en klippa. Jag njöt för fullt. Tyvärr gick tiden väldigt snabbt och det var dags att lämna det för att återgå till verkligheten där jobbet väntade idag. Längtar redan efter nästa helg som jag hoppas blir lika skön. Kan nog säga att hon kommer få besök av mig någon mer gång där uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0