Jaha vad ska man säga

Jag är svar riktigt svag. Jag kan verkligen inte säga nej även när det är för mitt eget bästa. Jag behövde verkligen sova i natt eftersom jag sover så fruktansvärt lite. Gjorde jag det då....nej det gjorde jag inte. Eller jo lite sov jag ju....men jag somnade kanske vid midnatt...vaknade två timmar senare av ett meddelande på msn....som vanligt har jag inte lärt mig stänga av ljudet. Ja vem var det då som väckte mig....jo Patrik. Hur slutade det hela...jag åkte dit kl 3 i natt och har precis kommit hem. Nu får jag nog satsa på att sova en timma eller två så jag inte är helt död imorgon eller när jag ska träna sen heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0