Härliga måndag eller??

Ja då var det måndag igen. Har varit hyfsat pigg idag trots att jag somnade runt 1.30. Efter jobbet blev det även 1,5 timma på gymmet. Känner mig lite trött i magmusklerna nu så jag lär väl ha lite träningsvärk imorgon igen. Försökte får ur Morgan vad han ville ha sagt med det han sa igår. Frågade om han ville bryta kontakten. Fick inget svar på det så jag antar väl att det är typ ett ja. Jävligt konstigt hur killar ska ha svårt att säga vad de vill och inte vill. Är det så svårt att vara rak och ärlig. Tycker inte det borde vara det. Är ju inte värre än att säga att det fungerar inte jag tycker vi lägger ner detta. Eller faktiskt menar det när man säger att vi kan fortsätta som vänner. För sist jag kollade betyder inte vi kan vara vänner att man ignorerar den andre. Men det kan ju vara jag som missat något där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0