Hänt i veckan

Har varit lat det senaste när det kommer till mitt bloggande. Har liksom inte orkat. Så vad har jag haft för mig då. Jo jag har varit på date hos Morgan...var där i tisdags. Var trevligt fick både mat och massage vilket var skönt efter mitt träningspass. I onsdags var Patrik här och hälsade på. Det var också trevligt. Igår var Morgan här och hälsade på mig och gav mig lite massage på nytt då jag hade ont i axeln. Togs tacksamt emot. Idag har jag varit på date med Ulf. Vi var ute på öarna och tittade. Kul att ha varit där. Dock var inte daten i sig någon höjdare. Han var inte min typ så nu ska man snällt och vänligt framföra det.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, det var ju iaf ingen tvekan om varför du inte hunnit blogga o uppdatera din stackars vän som bor långt bort =)Tycker du ska hitta en riktigt trevlig... som oxå har som kvalité att han har en trevlig kompis ;-) kramiz

2009-08-29 @ 21:13:54
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej vännen, jag menade inte dig i mitt inlägg. Jag vet att du har fötterna på jorden och har vett att vara hälsosam med självinsikt =) Ringer dig tisdag/onsdag, ledig då. kramiz

2009-08-30 @ 00:39:26
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0