Fattar ingenting

Jag börjar fan bli trött på det manliga släktet....jag menar vafan har de för problem. Satt och pratade med Morgon om vad han ville. Då får jag till svar att vi är olika som människor. Jaha det var ju ett försiktigt sätt att lägga fram sin åsikt på. Men jag kopplade ju vad han ville ha sagt med det. Då säger han helt plötsligt. Jag är inget att satsa på som förhållande och att han är dålig med damerna, men att vi kan hitta på saker som vänner.

Då jag inte gillar när folk dissar sig själv så sa jag att det är ok att du dissar mig, men du ska ju inte dissa dig själv. Dock tyckte han att han kunde det för som han uttryckte det "Jag är inte redo"

Alltså om man inte är redo varför är man då ute efter att träffa tjejer. Vilket jag även frågade. Det orkade han inte svara på utan sa bara vi droppar det just nu...natti natti.

Var det världens sämsta ursäkt eller. Är man inte intresserad av ett förhållande med någon säg då för fan bara det. Du är inte rätt person så det kommer inte bli något. Kör inte massa dissar av dig själv och den patetiska meningen. Jag är inte redo. Är man inte redo för ett förhållande då går man inte på massa dater med tjejer och man talar inte om hur gärna man vill ha någon heller.

Ska bli intressant om han har något ytterligare att säga i detta ämne

Kommentarer
Postat av: Jessica

det är ju det jag säger. de är puckon hela högen! du har bara sluppit alla idioter de senaste åren.

2009-08-31 @ 10:46:15
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Susanne

Men jissez... vilken härlig - nog - 'ursäkt'. Men samtidigt, lika bra att få reda på sådana här saker så tidigt som möjligt så att man slipper bli sårad längre fram när känslorna redan växt sig starkare. kramiz

2009-08-31 @ 10:55:20
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0