Dagen har väl varit sådär

Inatt sov jag bara så dåligt. Somnade väl runt 1 och vaknade 4.30 och då snurrade bara tankarna i skallen på mig. Vet inte hur lång tid det tog för mig att somna om, men jag var ju inte pigg när klockan ringde. Sen började jag blöda näsblod när jag skulle åka till jobbet. När jag väl kom till jobbet tog det mig 40 min att äta upp min macka för jag mådde inte jättebra. Var inte ens hungrig när det var dags för lunch, men fick ju äta ändå. Som tur var blev jag bättre så jag tog en runda i skogen nu när jag kom hem. Dock joggade jag delar av den eftersom jag tycker det är jäkligt tråkigt att bara gå den. Så nu är det dags för lite energipåfyllning så kroppen kanske är lite piggare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0