Så var man omyndig igen då eller?

Jaha då är det någon som antagit att man är under 18. Tänkte testa match.com och skapade därför en profil och la upp en bild på mig själv. Nu har jag fått ett mail där de skrivit att bilden inte är godkänd då den föreställer en person som är under 18 år. Ok bilden är inte tagen igår, men den är max 3 år gammal och jag är ju snart 28 så då kan man ju lätt räkna ut att bilden inte föreställer en person under 18 år. Har nu testat med en annan bild, men går inte det så är det nog kört för mig. Lät också skicka ett mail till dem där jag frågade hur man skulle gå till väga för att få dem att godkänna en bild när de antar att man är under 18 år fastän man inte är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0