Vart tog denna helgen vägen då?

Hur kommer det sig att varje helg alltid ska gå så jäkla fort. Har ju knappt hunnit hem från jobbet innan det är dags att gå tillbaks dit.

Idag har jag iaf hunnit med lite mer shopping. Var inne i stan för att träffa Niklas för en trevlig fikastund, så då passade jag på att köpa lite underkläder innan han kom. Dock blev det betydligt billigare än igår. 500kr gick dagens bravader på och då ingick ju fika till både mig och Niklas. Jag var ju en god vän och bjöd honom som tack för hans gästfrihet förra månaden.

Har även bestämt att jag ska åka tillbaks till Sandefjord och hälsa på honom igen, men det får bli till sommaren när det är varmt och skönt ute. Jag vill ju gå runt och kolla in Sandefjord och det är inte så roligt när det är kallt och jävligt och blåser ute.

Nej nu ska jag förbereda mig mentalt för arbetsveckan som kommer. Eftersom jag ska sluta måste jag lära upp min kollega på det jag gör....och eftersom jag inte anser att jag gör så mkt så vet jag inte hur jag ska få det att framstå som det. Ska bli skönt att komma till mitt nya jobb sen så jag får lite mer att göra....arbetsnarkoman som man är.

Önska mig lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0