Första dagen

Då var första dagen på nya jobbet över. Gick upp 6.30 i morse och det gick faktiskt ganska bra...men det beror nog på att jag somnade kl 22 igår efter att ha lagt mig kl 21. Nåväl det tog mig ca en timma att köra ner till Kungsbacka och hitta rätt. Blev några varv fram och tillbaka. Mina kollegor verkade iaf trevliga. Idag satt jag mestadels bara brevid och lyssnade men fick även testa på det nya systemet lite. Trött och seg i hjärnan är jag iaf. Får väl försöka somna vid 21-22 tiden idag med då jag får gå upp 6.15 imorgon. Börjar ju 7.30 imorgon istället för kl 8. Sen får vi se hur lång tid det tar att köra när jag faktiskt kan vägen. Man kanske undrar varför jag inte kollade hur lång tid det tog att köra hem idag istället. Jo jag åkte inte direkt hem så därför kunde jag inte kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0