Snö?

Snö...vem f-n har bett om snö. Jag HATAR vintern....Jag vill inte ha minusgrader och någon snö...snart blir det varmare igen och då blir sånt bara till slask. Det finns inget värre än snö i städer. Jag säger inget om att det ligger snö i fjällen eller ens uppe där mina föräldrar bor för det är bara en liten ort så där ligger ju snön kvar. Här i gbg blir allt en grå sörja och det är inte roligt alls. Nej nu får det gärna bli sommar. Eller så kan jag få bli miljonär så jag kan åka utomlands på vinterhalvåren så jag slipper denna årstiden.

Kan man få gå i idé?

Hoppas snön är borta imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Skyler

idé är en jäkligt bra idé. konstigt att människan inte är byggd som björna. och varför björnar? inget vettigt nån stanns i att de får gå i idé. de har tjock päls. det har inte jag.

2008-11-25 @ 10:52:18
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0