Snip snap snut så var den sagan slut

Då var sista dagen på gamla jobbet avklarat. Nu blir det att gå upp tidigt imorgon då jag ska befinna mig i Kungsbacka kl 08.00...och jag är ju inte den morgonpigga typen....men går jag upp 06.30 så bör jag hinna ner i tid. Sen får vi väl se hur jag överlever torsdag och fredag då jag ska vara där nere kl 07.30. Vet jag dock hur man kör dit så går det säkert snabbare för mig att komma dit och då kanske det fungerar att gå upp runt 06.30 ändå. Jag håller tummarna.

Sista dagen var dock trevlig. Susanne fick en repetition på allt hon behöver kunna. Sen bjöd jag på fika. Det blev kanellängd, fruktsallad med glass och grönsaker med tzaziki. Nu kanske man kan undra vad det var för konstig fika att bjuda på, men nu var det faktiskt så att jag frågade mina kollegor vad de ville ha och detta var önskemålen.

Tillbaks från mina kollegor fick jag en blombukett och ett presentkort på Mediamarkt....Undrar vad för något spännande man ska köpa där =)

Tack kära kollegor för denna tiden. Kommer sakna er men jag har er ju på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0