Rörigt värre

Idag har det varit rörigt värre på jobbet. Har haft listor med jobb som vi skulle köra efter men kl 13 idag kom en ny lista med 10 uppdrag som var tvugna att lösas idag. Sagt och gjort jag och Susanne ringer runt till våra killar och får ut alla uppdrag. T o m uppdraget ute på Hamburgö dit man är tvungen att ta en färja. Men vad händer....klockan 15.30 får vi meddelande om att allt kan avbrytas pga vissa problem. Det tråkiga är bara att teknikern som skulle till ön precis kommit ut. Men vi fick oss iaf ett gott skratt både jag och teknikern när jag ringer för att meddela att han åkt ut i onödan och nu står och försöker montera en antenn i snålblåsten och de förmodade minusgraderna....förstörd fredagseftermiddag?? troligen.

Ja det är skönt med helg....nu åker jag upp till Ljungskile där det tydligen även blir någon inflyttningsfest...ska bli trevligt,,,blir dock inget bloggat under helgen skulle jag tro...möjligtvis på söndag när jag är tillbaks i stan.


Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0