Planering

Helgerna börjar bli bokade. Nu till helgen ska jag till åka och hälsa på min kompis Martina och förhoppningsvis kan jag stanna kvar där över natten så vi kan sitta och prata och dricka lite vin. Men det beror helt och hållet på hur jag klarar av hennes katter under dagen. Allergitabletter får medtagas. Hoppas det går bra iaf. Helgen efter det ska min kompis Jessicas syster som bor här i stan troligtvis ha fest så då blir det att åka dit. Och det är så skönt att jag bara kan bestämma mig för att göra detta nu utan att behöva fråga om det är ok eller om det är tänkt att man ska göra något annat. Att vara singel är inte helt fel.

Sen undrar jag om Marlén kommer hem från sin resa i Australien under veckan också för då vill jag gärna åka till henne en sväng också och kolla in lite bilder från resan. Jag är ju inte alls avundsjuk på hennes 5 veckor långa resa dit inte =)

Sen får vi se vad det kan bli helgen efter det....Julen närmar sig ju så man får väl försöka hinna med att shoppa lite julklappar någon helg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0