Nää jag vill inte

Idag fick jag veta att det tydligen var fler än min gamla VD som hade tipsat stället jag nu arbetar på om att ta in mig. Känns alltid bra att vara eftertraktad på arbetsmarknaden...speciellt i dessa tider.

Nu något mindre roligt...iaf för mig....jag tror jag är på väg att bli förkyld och det vill jag absolut inte bli. Jag ska ju på fest på lördag och hur kul är det då att vara snorig och må allmänt kasst. Inte det minsta. Nej jag vägrar att bli sjuk. Imorgon kommer jag inte känna av det alls. Att jag känt mig lite konstig i halsen idag beror nog helt enkelt på att jag har pratat för mkt eller något liknande.  Jag har varken tid eller lust att bli sjuk.

Jag ser iaf fram emot att det snart är helg. Ska bli skönt att få sova ut på lördag då jag behöver det. Är ju inte van att vara uppe strax efter kl 6 på morgonen. Det hela blir ju heller inte bättre av att jag vaknar flera gånger per natt. I morse så vaknade jag av katten flera gånger och efter att ha vaknat 5.45 så gav jag upp och låg bara och väntade på att klockan skulle ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0