Msn

Det var någon Peder som la till mig på msn och jag addade honom eftersom jag tänkte att det kanske var någon kollega eller liknande. Jag har fortfarande inte listat ut vem han är men vid två tillfällen har människan försökt starta en videokoversation med mig. Senast var i natt kl 1 då jag vaknade av att det lät på datorn. Hade lämnat den igång med ljudet på vilket kanske inte var så smart. Iaf så tror jag inte att det är en kollega för jag har aldrig haft några sådana tidigare som försöker ha videosamtal med mig mitt i natten. Nästa gång jag ser honom ska jag fråga vem han egentligen är....Dock misstänker jag att han kommer hamna på min lista över blockade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0