Jobbar med min layout på jobbet

Ja då är min arbetsdag nästan över....så vad har jag gjort idag....hållit koll på lite jobb som var tvugna att utföras och återrapporterat dessa. I övrigt har jag ägnat min dag åt att försöka hitta en design till denna blogg och jag är väl en bit på väg. Är ju en del att lära sig om vart man ska gå in och ändra i koden etc. Och ja jag vet jag har lånat bakgrunden från någon annan....men det är väl inte hela världen. Dessutom kommer jag ändra den när jag hittar någon ny som faktiskt blir bra som bakgrund.

Det är tur att man inte har så himla mycket att göra på jobbet nu när man ska försöka sätta sig in i det här med bloggande. Dock kommer väl det förändras när jag börjar mitt nya jobb, men jag gillar ju att jobba så det ser jag fram emot. Vad gäller bloggande så har jag ju knappt befattat mig med sådana tidigare. Orkar liksom inte läsa massa menlösa inlägg om vad folk shoppar etc. Egentligen måste man nog ha väldigt lite att göra eller så lever man nog mycket genom andra människor om man tillbringar dagarna med att läsa andra människors bloggar. Jag kommer nog inte börja läsa några fler bloggar i fortsättningen heller.  Det får räcka med kompisens och den där pers perversa verser. Och ja den läser jag nog för att det händer så mycket roligt i hans liv som inte händer i mitt. Jag får nog försöka börja ändra på det där nu.

Så är det så att någon skulle råka läsa min blogg så hoppas jag att det är för att personen i fråga har en väldigt väldigt tråkigt dag för omväxlingsskull och desperat söker efter lite tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0