Fundering

Jag har en fundering.

För ett tag sedan när jag besökte mina föräldrar såg jag grannens dotter och hennes kompisgäng sitta utanför huset. Alla var platinablonda och långt ifrån alla är blonda egentligen. Min fundering är: Hur kommer det sig att alla platinablonda rör sig i flock? Sen verkar det även så att om en bestämmer sig för att inte längre vara platinablond ja då följer de andra efter och vips så är alla brunetter eller liknande. Är det något fel på att ha vara lite individuell och inte följa sina vänner slaviskt vad gäller hårfärg? Det kanske bara är jag som inte förstår då jag aldrig har ingått i ett sånt gäng...

Ja det var min lilla fundering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0