Fullt upp

Åkte till min kompis Martina i Ljungskile i lördags. Klockan 11 var jag där efter att ha släpat mig upp ur sängen kl 9 efter 7 timmars sömn. Var ganska hyfsat väder så efter en liten shoppingrunda av mat och alergitabletter till mig så tog vi en liten promenad. Sen fick Martina vila för eftersom hon har hästar så måste hon upp typ 6.30 på morgonen....jobbigt värre.

På kvällen hjälpte jag henne att ta in hästarna i stallet och stod och tittade på medan hon matade dem och la ut hö. Hon får även hjälpa bonden hon har dem hos att mocka hos korna. Vilket hon gärna gör för att få gratis stallhyra.  Hur som helst efter detta gick vi in och tog oss ett glas vin och så kom hennes grannar Linda och Tobbe på besök. Trevliga personer var det. Linda gick väl hem vid 1-tiden ungefär och vid 2.30 gick jag och Martina med Tobbe upp till honom för att kolla hur han bodde. Martina var sedan tvungen att gå och lägga sig för att hon skulle upp 6.30 men jag stannade kvar och pratade med tobbe. Vi var vakna till 8.30 ungefär. Hade ju blivit något mer än det där vinet så helt nykter var man ju inte. Hur som helst...efter att ha sovit en timme hos honom gick jag ner till Martina och då det inte blev så att Patrik kunde komma inom Ljungskile för att köra min bil ner till stan gick jag och la mig och sov nog 3 timmar till.

Åkte dock inte ner till stan förrän vid 19 och då fick man skrapa rutan för det var ju svinkallt....-7 grader. När jag kom ner till stan åkte jag vidare och hälsade på Patrik så jag var inte hemma förrän 23.30 så jag somnade vid midnatt och sen skulle man upp 7 i morse igen.

Har inte varit så trött idag men det kommer väl imorgon när man inte sovit så mkt....men men så är det nya singellivet. Fullt med gamla och nya vänner man ska hålla kontakten med. Jag gillar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0