Äntligen helg

Då var denna veckan över. En mycket händelserik sådan. Jag menar hur ofta skaffar man nytt jobb och dumpar sin sambo under en och samma vecka.

Idag blev det iaf klart när jag kommer börja mitt nya jobb. Det blir den 26/11. Ser fram emot det. Nu ska man bara gå in och göra ett grymt bra jobb så att de inte kan låta bli att ha mig kvar även efter nyår.

I helgen ska jag träffa min gamla tekniker Niklas som kommer på besök från Sandefjord. En skön kille som emigrerat från de värmländska skogarna till den norska östkusten. Det var inte så länge sedan vi träffades då han var vänlig och lät mig och mina vänner få låna en liten sovplats hos honom när vi skulle flyga till Rom. För besvärliga som vi är reser vi ju inte från Göteborg där jag ändå bor. Nej vi väljer Sandefjord. Men det var kul att få se hur han bodde och bli lite uppdaterad om vad han pysslar med. Så nu är han här så nu får jag bjuda på fika som tack för att vi fick bo hos honom.

Dessutom ska det bli skönt att få göra något i helgen. Känns inte så roligt att sitta hemma hela tiden samtidigt som min fd sambo kommer göra det. Men troligtvis kommer vi båda även åka till min moster på middag. Jag för att det är min moster och han för att han ska hjälpa dem att köpa en ny TV. Dessutom tycker de att han är så trevlig att de inte vill sluta träffa honom bara för att vi avslutat vårt förhållande. Förhoppningsvis kommer det dock att avta allt eftersom...Vore ju lite sjukt om jag fick någon ny kille så åker vi alla tre på middag där...Haha vilken sjuk tanke.

Nej detta får räcka som dagens inlägg.

Trevlig helg på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0