Alla får resa utom jag

Imorgon kommer Patrik hem från Spanien där han varit och klättrat i en vecka. Ska bli roligt att höra hur han har haft det. Samtidigt tycker jag det är trevligt att han kommer hem så jag slipper vara avundsjuk på att han får vara utomlands och inte jag. Dessutom kommer nog Marlen snart hem från Australien också. Sen saknas det bara att Fredrik kommer hem från Indien också så kommer det kännas jättebra. Ja lite egoistiska drag har jag allt =) '

Dock varar inte glädjen allt för länge för sedan reser min chef Tony till Tanzania så då får han komma till värmen medan vi andra fryser halft ihjäl här hemma. Men jag hoppas att han får det jättebra och att han kanske hittar något åt mig där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0