Vart tar tiden vägen?

Varför ska klockan gå så fort? Känns som man kommer hem från jobbet sen ska man helt plötsligt lägga sig för att orka gå upp till jobbet igen.

Fattar inte hur jag ska orka med att inte ha någon semester 2009 om jag får fortsätta jobba då vill säga. Det är det som är surt när man har ett nytt jobb, man får aldrig någon semester. Det är iaf tur att man gillar att jobba och framför allt har ett jobb man tycker är roligt. Hade jag inte haft det hade jag dog inte fixat det hela. Min semester i år har inte varit mer än 2 veckor och 4 dagar. Det vill säga att jag haft iaf två veckor mindre än vad man har rätt till. Senast jag hade en längre semester var vid årskiftet 2006/2007 då jag var ute och reste i 5 veckor.  Men jag brukar säga att jag ser fram emot semesteråret 2010. Det är bara att hoppas på att man tjänat ihop lite semester till dess. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0