Sammanfattning av 2008

För att sno lite så kommer här en lista som jag snott från min kompis Jessica.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Avslutade ett sju år långt förhållande
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja ett helt gäng gamla kollegor fick barn
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Norge och Italien
6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009? Vill göra fler resor
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför? Jag är rätt dålig på datum men än så länge minns jag att min sista arbetsdag på Pluspeople var den 25/8 dock minns jag inte när jag avbröt mitt förhållande. Vet inte om det säger något om mig.
8. Vad var din största framgång i år? Tycker nog inte jag haft så många framgångar i år, men jag har ju lyckats hitta nytt jobb iaf.
9. Största misstaget? Lät mig påverkas av ragatan Marie-Louise
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet! Min dator
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min dator och min resa
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner gör mig alltid glad
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008? Förknippar aldrig låter med årtal
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Troligtvis både och
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat blev ju varslad som tack
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Nej
20. Hur många one night stands? Ett
21. Favoritprogram på TV? Chuck, Desperate housewives, Dirty Sexy Money, Eli Stone, Fringe, Ghostwisperer, Gossip Girl, Greys Anatomy, How I Met Ypur Mother, Life, Lipstick Jungle, Private Practice, Pushing Daisies, Samantha Who, The Starter Wife, True Blood och Ugly Betty
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Finns bara en jag hatar och henne har jag hatat länge. Sen är jag väl kanske inte helt förtjust i mina gamla chefter i Örebro heller.
23. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon, men Camilla Läckbergs ljudböcker är bra
24. Största musikaliska upptäckten? Nickelback
25. Något du önskade dig och fick? Nytt jobb
26. Något du önskade dig men inte fick? En ny tillsvidareanställning
27. Årets bästa film? Många bra men kan inte nämna någon favorit
28. Vad gjorde du på din födelsedag? Jobbade...det brukar jag göra
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre: Om jag fått resa mer
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Lite mer välklätt
31. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min katt
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Jared Leto....hans ögon är fantastiska
33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Politik är inget för mig
34. Vem saknade du? Mina vänner....vi träffas alldeles för sällan
35. De bästa nya människorna du träffade? Susanne, Kicki, Christoffer, Elisabeth och Peder
36. En värdefull läxa du lärt dig i år? Ingen tackar dig för att du sliter ihjäl dig
37. Citera en sångtext som summerar ditt år: Kan nog inte komma på någon som passar in. Har varit ett stormigt år där jag både förlorat jobbet och hittat ett nytt samt gjort slut med sambon. Men vet någon en sång som handlar om det är det bara att höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0