Trötter

Ja vad ska man säga....jag är verkligen usel på att försöka sova. Hade tänkt lägga mig ganska tidigt igår. Blev det så nej det gjorde det inte. Satt istället och chattade med Peder på msn till klockan blev 4 i morse. Sen sov jag till 10.45. Så just nu är jag ganska så trött och kommer nog lägga mig snart. Inte bra att vara uppe till 4 på morgonen två nätter i rad och sen sova totalt 14 timmar när man ska gå upp 6.30 hela veckan. Är det jul snart så man kan få vara ledig mer än två dagar?

Jag får nog snart avinstallera msn på datorn så jag inte kan chatta hela nätterna.....men nej det vore ju tråkigt vad ska man då göra istället när man har lust att prata med människor.

Dessutom gillar jag att prata med de jag pratar med hela nätterna. Msn får vara kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0