Storstädar

Nu försöker jag storstäda lite....har hittills dammsugit och dammtorkat sovrummet och badrummet, samt rengjort toaletten och badkaret. Passade även på att slänga i en tvätt. Näst på tur står köket där jag just satt i gång diskmaskninen. Sen blir det till att diska lite förhand för att sedan torka rent och dammsuga. Efter det kvarstår bara tvrummet och hallen. Det andra sovrummet lämnar jag för det får mitt ex sköta själv. Han har ju ändå redan flytt upp till uddevalla och jag tycker att städar jag övriga delar av lägenheten kan han faktiskt fixa det själv....Jag är ändå aldrig där inne så jag kan stänga till dörren så jag slipper se hur stökigt det är. Dessutom är ju jag den ende som städat och tvättat de senaste månaderna.

Sen vill jag bara lägga fram att jag faktiskt hatar att städa och drömmer om att kunna anställa städhjälp...det finns inte mkt som är tråkigare faktiskt.

Sovrummet blev iaf ganska mysigt med lite levande ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0