Scheman

Ska boka in en tid med Susanne då vi ska träffas. Hennes sambo åker till Paris på juldagen och kommer hem den 10/1 så någon gång däremellan ska vi försöka få våra scheman att passa. Troligtvis blir det väl en dag då vi båda är lediga. Annars blir det så stressigt då vi båda har en tendens att jobba över på vardagarna. Jag hoppas att vi ska kunna ta en fika eller middag ihop. Sen funderar jag på när Weronica kommer hem från Kosovo också för då ska jag även träffa henne. Det kan vara lite jobbigt att få ihop allt när man jobbar lite olika tider. Jag har ju turen att jag iaf inte jobbar helg men det gör ju många av mina vänner, så vi arbetar nästan alltid om varandra. När jag är ledig jobbar de och vise versa. Blir mkt klippa och klistra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0