Julklappsbekymmer

Varje december har jag samma problem. Vad ska jag köpa till folk i julklapp. Som tur är har min bror köpt julklapparna till våra föräldrar så jag behöver bara skicka över pengar....men vad ska jag ge övriga. Jag är glad att det bara är en kompis och troligtvis två kusiner som jag behöver köpa till. Min bror och jag ger inte varandra julklappar vilket vi båda tycker är bra. Normalt sett brukar jag ju få vara med och köpa till mitt ex familjemedlemmar också, men det slipper jag ju i år. Dock kommer jag ge hans föräldrar en skål med frukt och godis som de får när jag åker upp till mina föräldrar. Kommer lämna av den på vägen. Sen får jag väl ge mitt ex en liten julklapp också då vi fortfarande är vänner och faktiskt fortfarande bor i samma lägenhen. Man ska ju vara snäll vid jul.

Kusinerna har jag inte en aning om vad jag ska köpa till. Önskar de kunde sluta köpa grejer till mig så jag slapp detta bekymmer varje år....får väl arbeta på att övertala dem till nästa år.

Sen har vi Jessica....hon är också svår...men jag har iaf några idéer men behöver lite mer hjälp men hon har inte yppat mycket inte....så Jessica hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0