Jag lär somna på jobbet imorgon

Imorgon ska jag på möte på morgonen och innan det ska jag hämta upp min kollega så jag får gå upp klockan 5.45 för att hinna hämta henne och sen köra ner till Kungsbacka. Jag kommer vara så trött imorgon. Föreligger nog viss risk att jag somnar på jobbet.

Jag kommer även att få träffa alla tekniker imorgon. Ska bli kul att se hur alla ser ut, men jag lär väl inte kunna placera rätt namn med rätt ansikte på ens hälften av dem.

Efter mötet kommer jag att ta hand om kabelteknikerna själv då han som lär mig ska göra annat. Han ska få börja ta det lite lugnt nu när jag börjat och han snart går i pension. Tror det kommer gå bra. Ska bli kul iaf att komma igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0