HELG!!!

Ja så var det helg igen. Denna helgen ska jag sova ut. Som vanligt hoppas jag iaf på det, men det brukar aldrig bli så. Dessutom får jag ha lägenheten för mig själv också då mitt ex åker till Uddevalla. Ska väl försöka städa lite, men annars ska jag nog göra så lite som möjligt. Han ska dessutom snart på en visning för en lägenhet. Han ska troligtvis köpa sig en lägenhet så snart kanske jag får bo själv på heltid. Det ska faktiskt bli skönt. Även om det kommer bli lite ödsligt till en början, men jag har ju gjort det förr och vet att jag överlever =)

Sen vet man ju faktiskt aldrig om jag kommer få ha kvar mitt jobb och får jag inte det nej då får man väl söka jobb i hela Sverige. Det kan ju innebära att man själv får flytta och lämna denna trevliga stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0