Dagens tema: Pepperkaka

Idag jobbade Elly min kollega sin sista dag på kontoret. Hon hade dagen till ära bakat lite pepparkakor till oss alla på kontoret samt till alla tekniker. Så imorgon ska jag ta med teknikernas pepparkakor till Kungsbacka så att de kan få dem. Till fika hade hon dessutom med mjuk pepparkaka så vid 14-tiden hade vi en trevlig fikastund där hon blev avtackad med en blomma.

Det har varit kul att jobba med Elly och även om vi kommer jobba några dagar till med varandra, dock på distans då hon ska till gällivare, så tycker jag det är tråkigt att hon ska börja på en annan avdelning inne i stan.

Dessutom blir det avtackning för Jan-Olof i Kungsbacka imorgon då han går i pansion så fr o m måndag kommer jag sköta hans uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0