Dagens middag och shopping

Eftersom jag håller på att städa idag orkade jag inte laga till någon middag så det fick bli pizza. Samtidigt som jag var borta och köpte den passade jag på att köpa lite frukt och godis som jag ska ha i min mosters julklapp. De brukar alltid få förbrukningsvaror av mig då de redan har så mycket. Men det är ju klart...de kommer ju att få en skål för all frukt och allt godis ska ju ligga i något. Köpte iaf ett fint litet juläpple som kostade lika mycket som ett kilo äpplen normalt kostar. Så här såg det iaf ut.



Sen orkade jag bara äta upp halva pizzan också.

Kommentarer
Postat av: Skyler

coolt!

2008-12-21 @ 10:12:46
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0