Bomber, rån och jag

Jaha idag spärrades gatan utanför mitt nya kontor av pga något bombhot. Jag tyckte det verkade konstigt att det flög runt en polishelikopter utanför fönstret när jag satt och åt lunch. Det fick ju dock sin förklaring. Tydligen var det någon snubbe som gått in på en bank och lämnat kvar en påse och sagt att det var en bomb. Det bästa är ju att de inte ens vet om det var ett rån. Tror detta är tredje gången en bank blir rånad i närheten av migg kontor. Hände två gånger på mitt gamla jobb. Sen har matbutiker brevid mina lägenheter på två olika ställen blivit rånade vid två olika tillfällen. Jäkligt knepigt att jag alltid ska lyckas hamna på sådana ställen.

Här är iaf dagens artikel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0